| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Єранкін Олександр Олександрович
Єранкін Олександр Олександрович Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
---|
ОСВІТА 2016 р. – вчене звання «Професор кафедри економіки агропромислових формувань» (12ПР №011397, 25.02.2016 р., Міністерство освіти і науки України) 2005 – 2008 рр. – докторантура ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Результати: Присудження наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності) (2010 р.). Тема дисертації: «Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації» (ДД №008575, 01.07.2010 р., Вища атестаційна комісія України) 2005 р. – вчене звання «Доцент кафедри економіки агропромислових формувань» (№02ДЦ №015764, 15.12.2005р, Міністерство освіти і науки України) 1996 – 1999 рр. аспірантура Київського національного економічного університету. Результати: Присудження наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.07.02 – Економіка сільського господарства і АПК. Тема дисертації: «Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)» (ДК №015692, 11.09.2002 р., Вища атестаційна комісія України) 1995 – 1996 рр. Київський державний економічний університет. Спеціальність: аграрний менеджмент. Диплом з відзнакою, магістр ділового адміністрування 1991 – 1995 рр. Київський державний економічний університет. Спеціальність: аграрний менеджмент. Диплом з відзнакою, бакалавр з менеджменту, викладач економіки. ДОСВІД РОБОТИ Практичний досвід роботи в бізнесі, в т.ч як власника бізнесу (дистрибуція та продаж товарів B2B, книжкової продукції, зернотрейдинг) та керівництвом бізнесових та наукових організацій: 1999 р. – теперішній час. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Професор кафедри маркетингу ім. А.Ф.Павленка (2020 р. – теперішній час), Професор кафедри економіки агробізнесу (2010 р. – 2020 рр.), доцент кафедри економіки агропромислових формувань (2004 – 2010 рр.), старший викладач кафедри економіки агропромислових формувань (2002 – 2004 рр.), асистент кафедри аграрного менеджменту (1999 – 2002). Результати: розробка навчальних та робочих програм, навчальних матеріалів, викладання дисциплін «Маркетинг», «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі», «Аграрна політика», «Інфраструктура аграрних ринків», «Економіка підприємства» (основний фокус – адаптація матеріалу під вимоги сучасного бізнесу). Наукова та аналітична діяльність: Автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць. Заступник декана факультету економіки АПК (2010 – 2014 рр.), заступник декана факультету аграрного менеджменту (2000 – 2005 рр.). Результати: організація та керівництво навчальним процесом на факультеті. 2010 – 2021 рр. Інститут агробізнесу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Директор. Результати: Реалізація науково-дослідної роботи за замовленням; надання інформації та консультування з питань агробізнесу, агромаркетингу, менеджменту, аграрної політики (експертиза законопроектів), освітніх послуг тощо; організація та проведення конференцій, круглих столів, бізнес-форумів та інших науково-бізнесових заходів. 2015-2017 рр. ТОВ «ГАРНЕР». Оптова торгівля зерном та іншої сільськогосподарської продукції (укладання та виконання угод на закупівлю сировини; на зберігання та доробку продукції на елеваторах; на транспортування до портових елеваторів; на проходження митного контролю тощо). Власник та директор. 2005 – 2014 рр. ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В.Гетьмана» Директор (2010 – 2014 рр.), керівник освітніх проектів (2005 – 2010 рр.) Результати: Організація короткострокових навчальних програм та тренінгів з маркетингу, фінансів, аудиту та обліку, оподаткування, менеджменту, зовнішньої торгівлі, правового регулювання економіки; організація роботи з профорієнтації (підготовчі курси до вступу у ВНЗ); організація навчального процесу (програма MBA, підвищення кваліфікації військовослужбовців за програмою підтримки НАТО); розробка та комерціалізація консалтингових проектів, бізнес-планів, стратегічних планів розвитку, технічних та економічних цілей; надання інформації та консультування з питань економіки, маркетингу, менеджменту, реклами та маркетингу; організація та проведення тематичних виставок, круглих столів, семінарів, ділових зустрічей та наукових конференцій; надання консультацій, експертизи, інформації, представництва, обслуговування, маркетингу та інших послуг для громадян та представників бізнесу. Книжковий проект (ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В. Гетьмана» та ФОП Єранкін О.О.). Організація та керівництво системою дистрибуції друкованих видань ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (гурт та роздріб – 6 фірмових торгових точок; річний оборот 1-3 млн. грн.). 1999 р. – теперішній час. Автор статей, аналітик, експерт; робота з журналами «Пропозиція», «АПК-Информ», «Компаньон», «Цукор України» та десятки наукових видань. Результати: Автор низки статей з аналізу ринку цукру та інших питань агробізнесу. Інтерв'ю (коментарі) в якості експерта в різних ЗМІ. 1994-1998 рр. Компанія «РОНІКС». Менеджер з продажу та маркетингу. Результати: Розробка маркетингових програм просування та дистрибуція продукції компанії «SWEDISH MATCH» (запальнички, ТМ «CRICKET») в Україні. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ - КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 00656, курси підвищення кваліфікації за програмою «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», 13.05.2025 р., 180 годин (6 кредитів)
- КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 1132, курси підвищення кваліфікації за програмою «Акредитаційний Коучинг», 20.12.2023 р., 180 годин (6 кредитів)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат №25/21-н/01/0, «Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель», 25.01.2021 р., 84 год.
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 28/23н/04/14, спеціальна короткострокова програма «Експерт з публічних закупівель», 28.04.2023 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 12/23-н/05/24, спеціальна короткострокова програма «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників», 12.05.23 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 19/23-н/05/14, спеціальна короткострокова програма «Фахівець з публічних закупівель: 5-денний інтенсивний практичний курс», 19.05.23 р. 2 кредити (60 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 26/23-г/05/20, спеціальна короткострокова програма «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб», 26.05.2023 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат №31/23/н/05/28m, спеціальна короткострокова програма «Онлайн марафон для для закупівельника: від початківці до експерта з публічних закупівель», 31.05.2023 р. 2 кредити (60 годин)
|
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
---|
Біографія: | |
---|
ОСВІТА 2016 р. – вчене звання «Професор кафедри економіки агропромислових формувань» (12ПР №011397, 25.02.2016 р., Міністерство освіти і науки України) 2005 – 2008 рр. – докторантура ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Результати: Присудження наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності) (2010 р.). Тема дисертації: «Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації» (ДД №008575, 01.07.2010 р., Вища атестаційна комісія України) 2005 р. – вчене звання «Доцент кафедри економіки агропромислових формувань» (№02ДЦ №015764, 15.12.2005р, Міністерство освіти і науки України) 1996 – 1999 рр. аспірантура Київського національного економічного університету. Результати: Присудження наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.07.02 – Економіка сільського господарства і АПК. Тема дисертації: «Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)» (ДК №015692, 11.09.2002 р., Вища атестаційна комісія України) 1995 – 1996 рр. Київський державний економічний університет. Спеціальність: аграрний менеджмент. Диплом з відзнакою, магістр ділового адміністрування 1991 – 1995 рр. Київський державний економічний університет. Спеціальність: аграрний менеджмент. Диплом з відзнакою, бакалавр з менеджменту, викладач економіки. ДОСВІД РОБОТИ Практичний досвід роботи в бізнесі, в т.ч як власника бізнесу (дистрибуція та продаж товарів B2B, книжкової продукції, зернотрейдинг) та керівництвом бізнесових та наукових організацій: 1999 р. – теперішній час. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Професор кафедри маркетингу ім. А.Ф.Павленка (2020 р. – теперішній час), Професор кафедри економіки агробізнесу (2010 р. – 2020 рр.), доцент кафедри економіки агропромислових формувань (2004 – 2010 рр.), старший викладач кафедри економіки агропромислових формувань (2002 – 2004 рр.), асистент кафедри аграрного менеджменту (1999 – 2002). Результати: розробка навчальних та робочих програм, навчальних матеріалів, викладання дисциплін «Маркетинг», «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі», «Аграрна політика», «Інфраструктура аграрних ринків», «Економіка підприємства» (основний фокус – адаптація матеріалу під вимоги сучасного бізнесу). Наукова та аналітична діяльність: Автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць. Заступник декана факультету економіки АПК (2010 – 2014 рр.), заступник декана факультету аграрного менеджменту (2000 – 2005 рр.). Результати: організація та керівництво навчальним процесом на факультеті. 2010 – 2021 рр. Інститут агробізнесу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Директор. Результати: Реалізація науково-дослідної роботи за замовленням; надання інформації та консультування з питань агробізнесу, агромаркетингу, менеджменту, аграрної політики (експертиза законопроектів), освітніх послуг тощо; організація та проведення конференцій, круглих столів, бізнес-форумів та інших науково-бізнесових заходів. 2015-2017 рр. ТОВ «ГАРНЕР». Оптова торгівля зерном та іншої сільськогосподарської продукції (укладання та виконання угод на закупівлю сировини; на зберігання та доробку продукції на елеваторах; на транспортування до портових елеваторів; на проходження митного контролю тощо). Власник та директор. 2005 – 2014 рр. ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В.Гетьмана» Директор (2010 – 2014 рр.), керівник освітніх проектів (2005 – 2010 рр.) Результати: Організація короткострокових навчальних програм та тренінгів з маркетингу, фінансів, аудиту та обліку, оподаткування, менеджменту, зовнішньої торгівлі, правового регулювання економіки; організація роботи з профорієнтації (підготовчі курси до вступу у ВНЗ); організація навчального процесу (програма MBA, підвищення кваліфікації військовослужбовців за програмою підтримки НАТО); розробка та комерціалізація консалтингових проектів, бізнес-планів, стратегічних планів розвитку, технічних та економічних цілей; надання інформації та консультування з питань економіки, маркетингу, менеджменту, реклами та маркетингу; організація та проведення тематичних виставок, круглих столів, семінарів, ділових зустрічей та наукових конференцій; надання консультацій, експертизи, інформації, представництва, обслуговування, маркетингу та інших послуг для громадян та представників бізнесу. Книжковий проект (ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В. Гетьмана» та ФОП Єранкін О.О.). Організація та керівництво системою дистрибуції друкованих видань ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (гурт та роздріб – 6 фірмових торгових точок; річний оборот 1-3 млн. грн.). 1999 р. – теперішній час. Автор статей, аналітик, експерт; робота з журналами «Пропозиція», «АПК-Информ», «Компаньон», «Цукор України» та десятки наукових видань. Результати: Автор низки статей з аналізу ринку цукру та інших питань агробізнесу. Інтерв'ю (коментарі) в якості експерта в різних ЗМІ. 1994-1998 рр. Компанія «РОНІКС». Менеджер з продажу та маркетингу. Результати: Розробка маркетингових програм просування та дистрибуція продукції компанії «SWEDISH MATCH» (запальнички, ТМ «CRICKET») в Україні. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ - КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 00656, курси підвищення кваліфікації за програмою «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», 13.05.2025 р., 180 годин (6 кредитів)
- КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 1132, курси підвищення кваліфікації за програмою «Акредитаційний Коучинг», 20.12.2023 р., 180 годин (6 кредитів)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат №25/21-н/01/0, «Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель», 25.01.2021 р., 84 год.
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 28/23н/04/14, спеціальна короткострокова програма «Експерт з публічних закупівель», 28.04.2023 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 12/23-н/05/24, спеціальна короткострокова програма «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників», 12.05.23 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 19/23-н/05/14, спеціальна короткострокова програма «Фахівець з публічних закупівель: 5-денний інтенсивний практичний курс», 19.05.23 р. 2 кредити (60 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат № 26/23-г/05/20, спеціальна короткострокова програма «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб», 26.05.2023 р. 0,6 кредити (20 годин)
- ТОВ «Академія Радник», Сертифікат №31/23/н/05/28m, спеціальна короткострокова програма «Онлайн марафон для для закупівельника: від початківці до експерта з публічних закупівель», 31.05.2023 р. 2 кредити (60 годин)
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | НАПРЯМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ Маркетинг в агробізнесі, глобалізація та агробізнес, агрохолдинги та власники агробізнесу, аналітика ринків та законодавства, аграрна політика, економічна психологія споживачів. ПРОФІЛІ У МІЖНАРОДНИХ НАУКОМЕТРИЧНИХ БАЗАХ |
---|
Завантажено файлів: | 2 |
---|
Публікації: | МОНОГРАФІЇ - Єранкін О.О., Дем’яненко С.І., Зарицька Н.П., Коцупатрий М.М., Садовник О.В., Судеркін А.М., Чабан В.Г. Агрохолдинги в Україні та їх вплив на розвиток сільських територій: колективна монографія. К.: КНЕУ, 2013. 350/191 с.
- Єранкін О.О. Маркетинг підприємств АПК в умовах глобалізації: [Монографія]. К.: КНЕУ, 2009. 424 с.
СТАТТІ - Згурська, О., Виноградова, О., Єранкін, О., Корчинська, О., Овсієнко, Н., & Айсулу, А. (2024). Медіапланування як необхідна умова підвищення ефективності цифрової маркетингової діяльності бізнес-структур. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(54), 578–590. https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.54.2024.4271 [Web of Science ▪ Scopus]
- Yerankin, О., Ivasiv, I., Oleksiuk, O., Ovsiienko, N., & Parii, L. (2023). Formation Of a Set Of National Food Security Indicators. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2(49), 2023. 457–468 pp. URL: http://surl.li/kftqg [WoS]
- ОksanaZghurska, AndriyFedorchenko, YaroslavaLarina, OleksandrYerankin, OleksandrDyma, LidiaAvramchuk(2023). Determinative role of using digital marketing tools for the agriculture development. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 44, pp. 75-81. URL: http://surl.li/mhzbu
- Oleksandr Yerankin, Larysa Hromozdova, Nadiia Pysarenko, AntoninаArtemenko, Viktor Maliarevskyi, Yana Dovhenko and Fato Sharoian. Innovative Development of Public Policy on Food Security in the Period of the Covid-19 Pandemia. SHS Web of Conferences, Volume 126, 2021. URL: http://surl.li/kftra
- Єранкін О.О., Кашина Г.С.., Ткаченко І.П., Швець Т.Ф., Заднепровська С.П. Бухгалтерський облік в системі управління підприємством. Trends in scientific thought in economics and management: collective monograph / Galushkina T., Butrym O., Baranovska V., Afanasieva O., Zaruba D., etc. Іnternational Science Group.Boston : Primedia eLaunch, 2021. 502 р. Available t : DOI- 10.46299/ISG.2021.MONO.ECON.III – с. 42-50 (Library of Congress Cataloging-in-Publication Data ISBN - 978-1-63972-053-8;). URL: https://surl.li/owyvcc
- Yerankin O., Zarytska N. Strategic prospects of agriholdings of Ukraine in the conditions of processes of European integration and the uncertainty of agricultural markets. Acta Oeco-nomica Casso-viensia, Vol. X, 2017, No 2. p. 107-117 (In English)
- Єранкін О.О.Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Проблеми управління у великотоварних агропромислових формуваннях. К.: КНЕУ, 2015. С. 99–110. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації. Фінанси, облік і аудит. Збірник наукових праць. Випуск 1 (25). К.: КНЕУ, 2015. С. 295–303. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва; Серія «Економічні науки». 2015. № 4. С. 139-149. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Спотворення цінових трендів біржових товарів АПК в умовах глобалізації. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 8 (65). 2015. С. 66–73. Фахове видання.
- Єранкін О.О.До питання методики визначення показника реального рівня державної допомоги в агробізнесі. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 12 (66). 2015. С. 19–26. Фахове видання.
- Ольшанська О.В., Єранкін О.О.Напрями вдосконалення механізму державного регулювання у сфері агросоціальних відносин. К.: Формування ринкових відносин. 2014. № 11. С. 216-220. 5/2 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 5 (56). 2013. С. 112–121. Фахове видання.
- Єранкін О.О. Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції .Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій. К.: КНЕУ, 2011. у 2 част. Ч.2. С. 72–83. Фахове видання.
- Єранкін О.О. Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 6/2 (49). 2011. С. 31–34. Фахове видання.
- Єранкін О.О. Агробізнес як один із визначальних факторів глобальної конкурентоспроможності України. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи. К.: КНЕУ, 2011. у 2 част. Ч.2. С. 385–394. Фахове видання.
- Єранкін О.О. Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи. Вчені записки : зб. наук. праць. К. : КНЕУ, 2010. Вип. 12. С. 180–194. Фахове видання.
ТЕЗИ (УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ) ТА НАУКОВО-ПОПУЛЯРНІ, КОНСУЛЬТАЦІЙНІ, НАУКОВО-ЕКСПЕРТНІ ПУБЛІКАЦІЇ З НАУКОВОЇ АБО ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕМАТИКИ - Єранкін О.О. Напрями трансформації сучасного маркетингу. Маркетинг Україні: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичній інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. С. 107-110.
- Єранкін О.О. Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни. АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, КНЕУ 19 квітня 2023 року. С. 86-90. URL: http://surl.li/kftnx
- Єранкін О.О. Головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в нових умовах. Економіка підприємства: теорія і практика: зб. матеріалів IX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, КНЕУ 12 жовтня 2022 року. С. 221-224.
- Єранкін О.О. Потенціал підприємництва в агробізнесі України в поствоєнний період. Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичніої інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 30 травня 2022 року. С. 85-88.
- Єранкін О.О. Сучасні особливості маркетингу в агробізнесі України. Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичній інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 7-8 жовтня 2021 року. С. 85-88.
- Єранкін О.О. АПК України: перезавантаження системи управління. Принципи ефективної роботи інституцій в агробізнесі. Українська аграрна конфедерація. URL: http://surl.li/kftuh.
- Єранкін О.О. «Ефект недобутерброду» або як не наробити помилок при диференціації аграрних підприємств. Українська аграрна конфедерація. URL: http://surl.li/kftua
|
---|
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ - Маркетинг
- Маркетинг в агробізнесі
- Маркетинговий менеджмент в агробізнесі
- Міждисциплінарний тренінг (на магістерській ОПП «Маркетинг»)
- Аграрна політика
- Медіамаркетинг
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ВИДАННЯ - Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг в агробізнесі» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг в агробізнесі» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Робоча програма навчальної дисципліни «Медіамаркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Медіамаркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 075 «Маркетинг». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Програма та методичні рекомендації з організації та проведення Міждисциплінарного тренінгу для другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023
- Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка». К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 071 "Облік і оподаткування". К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
- Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 071 "Облік і оподаткування". К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2023.
ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ Єранкін О.О. Дистанційний курс «Маркетинг в агробізнесі – Єранкін – MRMK36015U_DIST. / Єранкін О.О. – Електрон. дані. – Київ : КНЕУ. – Режим доступу: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=4880 – Назва з екрана. – Дата публікації: 10.01.2024. – Дата поновлення: 06.06.2024 |